Minggu, 27 Desember 2020

Kedai Makan Cyberjaya Sedap

Nasi Arab ayam kampung mi tarik. Selain menjadi pusat pentadbiran negara dan memiliki banyak lokasi menarik Putrajaya turut menawarkan kepelbagaian tempat makan sedap untuk anda dan keluarga menjamu selera.


28 Tempat Makan Menarik Di Cyberjaya Senarai Restoran Paling Best

Jadi jom kita lihat.

Kedai makan cyberjaya sedap. Assalam Kami menyediakan juadah original Terengganu Nasi Dagang. Ok ni 20 menu yang ada di Restoran Sana Sini. Sekadar info setakat ini kami senaraikan 25 kedai makan Putrajaya.

Ada menu yang bila korang nampak mesti rasa woww dan kene cuba. Kedai makan Putrajaya ini menghidangkan juadah masakan Thai asli yang memang best terutama sekali Tom Yam mereka yang cukup mengiurkan. Lagi satu kalau datang Cyberjaya ni agak leceh nak carik tempat makan best.

Tempat makan best di Putrajaya ini meliputi kedai makan bajet hinggalah restoran hipster dan mewah untuk mereka yang sanggup berbelanja lebih. Ada banyak sebenarnya cafe dan restoran serta tempat makan yang best dan sedap di Cyberjaya ni. 6 Tempat Makan Mesti Singgah Di Cyberjaya - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalianMahamahu akan teruskan lagi untuk mencari tempat2 makan yg menarik dan sedap untuk di kongsikan di sini.

Selalunya kalau datang sini selain kedai mamak akan singgah ke satu kedai ni. Breakfast Di Bunch Oh Cafe Cyberjaya by Hanamaruku - July 19 2020 Hi korang. Restoran ni letaknya tak jauh dari Tuti Fruti.

Sekiranya anda tinggal di wilayah hebat. Korang kene sebut betul. Tak banyak lagi syarikat-syarikat yang beroperasi.

Kami menyediakan juadah Nasi Dagang Nasi Minyak dan Nasi Lemak untuk sarapan pagi dan menu Nasi Kukus Ayam Cincang untuk Makan Tengahari. Masa tu Cyberjaya masih kosong lagi. Kalau teringin nak makan sate dan yong taw foo anda boleh ke Restoran Erfans Kopi Neo Cyber untuk mencuba hidangan-hidangan tersebut.

Bila dah lapar memang wajib cari restoran untuk singgah makan. Tak mengganggu mak ayah nak makan ye bila diaorang dapat main ni. Review Makan Sedap Di Cyberjaya.

1 Thai Tomyam Kung Ayer8. 1130 pagi - 1000 malam Setiap hari No. Jalan Perdana Cyber 12 Cyberjaya.

Tempat permainan kanak-kanak pasti anak-anak suka bila datang ke sini. Restoran Erfans Kopi Neo Cyber. Tempat Makan Sedap di Cyberjaya - Restoran Mangkuk Ayam Baru-baru ni aku dengan kawan kawan blogger yang lain ada food review dekat kedai makan di Dpulze Mall Cyberjaya.

Eh tapi tak silap aku tadi ada je. Bagi yang tidak. Yang ada pun fast food kena dengan tekak kita tapi kadang muak gak yer dak.

Kedai Makan Sedap di Cyberjaya. Rumah Makang yang terletak di Cyberjaya ni merupakan kedai makan pertama yang aku dine in sejak PKP dilaksanakanmasa ni aku nakpi ke Sungai Besar ambil baju dari Mak Long so ajak Bie teman aku ambil Bie di Putrajaya then kami ke sini untuk breakfastmasa awal awal PKPP so tengok beriya lagi laa orang tulis nama masuk kedai semua kanmeja pun jarak. Jadi kali ini Mahamahu senaraikan 5 tempat makan wajib singgah buat warga Cyberjaya untuk mencari makan.

P3-17 Shaftsbury Square Persiaran Multimedia Cyber 6 63000 Cyberjaya Selangor. Sebelum ni yang aku tau hanyalah restoran nasi arab Saba jer. Apabila terimbau kenangan di Makkah Madinah pasti rindu untuk makan nasi Arab yang sunguh lazat.

Senarai ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa. Malah restoran Saba inilah aku pertama kali merasai nasi arab masa mereka mula-mula beroperasi dulu. Kalau sebut je Cyberjaya mesti kebanyakan korang terbayang kawasan technology hub tempat jin bertendang area Middle Eastern bawak kereta cam orang gile dan macam-macam lagi lahTapi tahu tak korang sebenarnya Cyberjaya ni adalah syurga makanan yang sedap-sedap juga.

Untuk anda yang inginkan seafood on a budget kedai makan Bawal Power Sempoi ini wajib anda cuba. Patutlah Cyberjaya ini sering dikunjungi pengunjung rupa nya untul makan makanan kegemaran mereka di siniMad Ayam KampungMad Ayam Kampung merupakan hidangan yang menjadikan ayam kampung sebagai hidangan. Tempat makan best di Cyberjaya Cyberjaya good food.

8 Kedai Makan Sedap Murah Sesuai Untuk Students Di Cyberjaya. Kedai makan ni ada kat dalam Malakat Mall tau memang senang je nak cari dan owned by Muslim OF COURSE LAH SEBAB KAT DALAM MALAKAT MALL. Pilihan Menu Yang Ada Di Restoran Sana Sini DPulze Cyberjaya Menu dekat sini semua sedap-sedap.

Mereka ni merupakan kedai makan ayer 8 Putrajaya dan selalu dikunjungi pelanggan. Kedai Nasi Arab Bagi yang pernah menjejakkan kaki ke Mekah dan Madinah untuk mengerjakan Umrah atau Haji pasti pernah merasai keenakan nasi Arab di sana. 10 Tempat Makan Menarik di Cyberjaya ini pula pasti akan membuatkan anda merasa lapar dengan hidangan yang disediakan.

Ada kedai mamak kedai makanan Arab Tuti Fruti Restoran Seri Penang Restoran Mat Ayam Kampung Dominos Pizza dan banyak lagi. Menariknya kat Dpulze Cyberjaya ni banyak restoran dan paling memikat hati serta kena dengan selera Qiss ialah Restoran Sana Sini. Rasa kambing dan daging di sana sangat berlainan dengan di Malaysia.

Restoran ni unik kerana menyediakan makanan fushion Hong Kong tapi masih kena dengan tekak orang Malaysia. Restoran Sana Sini Assalamualaikum dan salam sejahtera Nama Cyberjaya pasti sudah tidak asing lagi pada semua namun sekiranya bertanyakan soal makanan pasti ramai tidak tahu atau tidak berapa cakna tempat makan best di Cyberjaya. Bawal Power Sempoi Food Court TSI Sports Arena.

Cuba hidangan-hidangan menarik dan berpatutan seperti set Ikan Bawal Bakar RM11. 4 Nasi Lan Kedah Putrajaya. Selain Tom Yam makanan goreng-goreng mereka yang lain seperti nasi goreng mi goreng dan bihun goreng juga tak kurang hebatnya.

Restoran D Sedap Sengoti namanya. Kat area Neo Cyber ni ada bermacam jenis kedai makan. Oleh sebab itu Wiser ingin mensyorkan anda untuk makan di 3 tempat makan yang sedap di Cyberjaya.

So nak senang korang pergi jer Mall Dpluze sebab dalam ni banyak juga kedai makan yang sedap. 1873 likes 5 talking about this 1962 were here. 830 am -5pm - Mon -Sat Landmark - Belakang Bank Islam Cyberjaya Berhampiran D Pulze Restoran Nasi Arab Saba dan berhadapan Centrus Mall.

2 Restoran Darussalam Presint 16 Putrajaya.


Pin On Suasana Cafe


0 komentar: